Ráckeve Város Önkormányzatának Képviselő-testülete
(2300 Ráckeve, Szent István tér 4.)
pályázatot ír ki
Rendelőintézeti Gazdasági Ellátó Szervezet (REGESZ)
intézményvezetői (magasabb vezető) beosztás ellátására
az alábbi tartalommal:
A munkáltatói jogkör gyakorlója: Ráckeve Város Önkormányzat Képviselő-testülete.
A munkavégzés helye: 2300 Ráckeve, Szent István tér 5. (Ráckeve Város Szakorvosi Rendelőintézet)
A közalkalmazotti jogviszony időtartama: határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony.
A foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
A magasabb vezetői megbízás időtartama: határozott időre, 5 évre szól (2024. december 1. napjától – 2029. november 30. napjáig szól)
A vezetői beosztás megnevezése: intézményvezetői munkakör (magasabb vezető).
A betöltendő magasabb vezetői megbízás feltétele: magasabb vezető beosztás ellátására megbízást az kaphat, aki a munkáltatóval közalkalmazotti jogviszonyban áll vagy a megbízással egyidejűleg közalkalmazotti munkakörbe kinevezhető.
A magasabb vezetői megbízással járó lényeges feladatok: - az intézmény egyszemélyi felelős vezetőjeként biztosítja az intézmény rendeltetésszerű működését, - az intézményvezető a magasabb vezetői megbízás keretében végzi az intézmény Alapító Okiratában foglalt feladatok ellátásának koordinálását, irányítását és ellenőrzését, - felelős az intézmény ésszerű és takarékos gazdálkodásáért, a költségvetési előirányzat betartásáért, - gyakorolja az intézményben foglalkoztatottakkal kapcsolatos munkáltatói jogokat, képviseli az intézményt a fenntartó önkormányzat, valamint a hatóságok előtt, - gazdálkodási előadó, illetve az Áht. 10. § (4a) és (4b) bekezdése alapján a 9. § (1) bekezdése szerinti feladatokat ellátja a Ráckeve Városi Szakorvosi Rendelőintézet tekintetében.
Illetmény és juttatások: Az illetmény, vezetői pótlék megállapítására és juttatására a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény, és a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény végrehajtásáról a helyi önkormányzatok által fenntartott szolgáltató feladatokat ellátó egyes költségvetési intézményeknél című 77/1993. (V.12.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Felsőfokú iskolai végzettség
- okleveles könyvvizsgálói vagy államháztartási mérlegképes könyvelői szakképesítés vagy az engedélyezés szempontjából ezzel egyenértékű szakképesítés
vagy- gazdasági vezetői, belső ellenőri, érvényesítői, pénzügyi ellenjegyzői - 2012. január 1. előtt az Áht. szerinti ellenjegyzői -, vagy a számvitelről szóló (a továbbiakban: ) és szerinti feladatok ellátásában költségvetési szervnél szerzett legalább öt éves igazolt szakmai gyakorlat, valamint mérlegképes könyvelői szakképesítéssel vagy a felsőoktatásban szerzett gazdasági szakképzettség
- Szerepelnie kell az Szt. 151. § (3) bekezdéseszerinti nyilvántartásban
- a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséget elfogadó nyilatkozat;
- cselekvőképesség, büntetlen előélet
- magyar állampolgárság, vagy külön jogszabály szerint a szabad mozgás és tartózkodás jogával rendelkező, illetve bevándorolt vagy letelepedett személy,
Pályázatok elbírálásánál előnyt jelent:
- költségvetési szervnél szerzett 3 év vezetői tapasztalat; gyakorlat,
- egészségügyi gazdálkodási gyakorlat,
- egészségügyi termékismeret.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- az iskolai végzettséget igazoló okiratok másolatát;
- részletes szakmai önéletrajzot;
- szakmai vezetői koncepciót; fejlesztésre irányuló elképzeléseket,
- három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítványt; arról, hogy büntetlen előéletű, illetve nem áll a munkakörének megfelelő vagy a munkaköre részét képező foglalkozástól eltiltás hatálya alatt, vagy ezen dokumentum megkérésének igazolását.
- az illetmény megállapításához szükséges korábbi jogviszonyokról, munkaviszonyokról szóló munkáltatói igazolást,
- nyilatkozatot arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
- nyilatkozatot arra vonatkozóan, hogy a pályázó hozzájárul-e a személyét érintő ügy nyilvános ülésen történő tárgyalásához,
- nyilatkozatot arra vonatkozóan, hogy intézményvezetői megbízása esetén a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségének eleget tesz,
- nyilatkozatot a Kjt. 41.§-ában meghatározott összeférhetetlenségi okokra.
A beosztás betölthetőségének időpontja: A beosztás legkorábban 2024. december 1. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2024. november 4.
A pályázat elbírálásának határideje: a benyújtási határidő lejártát követő első soron következő képviselő-testületi ülés, de legkésőbb KSZK internetes oldalon történő közzététel napjától számított 60. nap
A pályázat benyújtásának módja: elektronikus úton: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
A pályázattal kapcsolatban érdeklődni: dr. Rupp-Müller Melinda aljegyzőnél, a 06-70-375-9641 telefonszámon.
A pályázat elbírálásának módja: A szakmai bizottság véleményezését követően Ráckeve Város Önkormányzatának Képviselő-testülete dönt. A pályázat kiírója fenntartja a jogot a pályázati eljárás eredménytelenné nyilvánítására.