A COVID-19 koronavírus járvány II. hulláma kapcsán kialakult helyzetre való tekintettel mindannyiunk egészségének a megóvása érdekében az ügyfélfogadásunkat 2020. október 5. napjával az alábbiak szerint módosítjuk:
- Személyes ügyfélfogadás telefonon előre egyeztetett időpontban történik.
- Kérjük, hogy ügyeiket a hivatalban telefonon történő tájékozódással, postai küldemény vagy elektronikus megkeresés útján intézzék.
- A beadványok személyes benyújtására a polgármesteri hivatal főbejáratánál elhelyezett „postaláda” szolgál.
Elérhetőségeink a következőek:
Telefonos, és email elérhetőségek
http://www.rackeve.hu/polgarmesteri-hivatal/elerhetosegek.html
Elektronikus ügyintézéshez használható cím:
Rövid név: RKEVEONK
KRID: 755229375
A biztonságos kézbesítési cím a központi ügyfélkapun keresztül érhető el.
Postai címünk:
Ráckevei Polgármesteri Hivatal 2300 Ráckeve, Szent István tér 4.
Megértésüket, és együttműködésüket köszönjük!
Fenti intézkedés visszavonásig érvényes.
Ráckeve, 2020. szeptember 28.
dr. Jambrik Anna sk.
jegyző