A COVID-19 koronavírus járvány III. hulláma kapcsán, a Kormány 2021. március 8-val bevezetendő újabb szigorításai mellett, tekintettel mindannyiunk egészségének a megóvása érdekében személyes ügyfélfogadásunkat 2021. március 8. napjától előreláthatóan 2021. március 22. napjáig szüneteltetjük.
- A halaszthatatlan anyakönyvi ügyintézést (haláleset anyakönyvezése)telefonon előre egyeztetett időpontban biztosítjuk.
- Kérjük ügyeinket, hogy a hivatalban telefonon történő tájékozódással, postai küldemény vagy elektronikus megkeresés útján intézzék ügyeiket.
- A beadványok személyes benyújtására a polgármesteri hivatal főbejáratánál elhelyezett „postaláda” szolgál.
Megértésüket, és együttműködésüket köszönjük!
Elérhetőségeink a következőek:
Telefonos, és email elérhetőségek
http://www.rackeve.hu/polgarmesteri-hivatal/elerhetosegek.html
Elektronikus ügyintézéshez használható cím:
Rövid név: RKEVEONK
KRID: 755229375
A biztonságos kézbesítési cím a központi ügyfélkapun keresztül érhető el.
Postai címünk:
Ráckevei Polgármesteri Hivatal 2300 Ráckeve, Szent István tér 4.
Megértésüket, és együttműködésüket köszönjük!
Fenti intézkedés visszavonásig érvényes.
Ráckeve, 2020. szeptember 28.
dr. Jambrik Anna sk.
jegyző