Ráckevei Polgármesteri Hivatal
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet
Ráckevei Polgármesteri Hivatal
jegyző
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
A vezetői megbízás időtartama: A vezetői megbízás határozatlan időre szól.
A munkavégzés helye: Pest megye, 2300 Ráckeve, Szent István tér 4.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök: Feladatkörét a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény (Továbbiakban: Mötv.) és az egyéb hatáskört megállapító jogszabályok határozzák meg.
Ellátandó feladatok: A Ráckevei Polgármesteri Hivatal vezetése, a Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzatában foglaltak szerint a jegyző hatáskörébe tartozó feladatok ellátása, a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvényben meghatározott jegyzői feladatok, valamint egyéb jogszabályok által a jegyző feladat- és hatáskörébe utalt teendők ellátása.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök: A jegyző a Hivatal vezetője, aki szakmailag felelős a Hivatal működéséért, ellátja az önkormányzati feladatok, döntések megvalósítása érdekében szükséges operatív szervezői, a napi munkában szükséges utasításokat kiadó és azok végrehajtását ellenőrző tevékenységet, illetve a munkaköri leírásban foglaltakat önállóan végzi el. Megszervezi továbbá a hatáskörébe utalt és feladatkörébe tartozó államigazgatási ügyek intézését. Tevékenysége során felelős a jogszabályoknak és közérdeknek megfelelő szakmai, pártatlan és igazságos, valamint színvonalas ügyintézés szabályainak megfelelő eljárásért.
A munkakör betöltője irányítása alá tartozó szervezeti egységek megnevezése: Pénzügyi Iroda, Műszaki Iroda, Igazgatási és Szervezési Iroda, Adóügyi Iroda
Az irányítása alá tartozó személyek száma: 32
Jogállás, illetmény és juttatások: A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint a(z) Ráckeve Város Önkormányzata Képviselő-testülete mindenkori költségvetési rendeletének rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Főiskola, igazgatásszervező vagy közigazgatás-szervező alapképzési szakon, vagy jogász vagy államtudományi mesterképzési szakon szerzett szakképzettséggel vagy közigazgatási mesterképzési szakon szerzett okleveles közigazgatási szakértő vagy okleveles közigazgatási menedzser szakképzettséggel rendelkezik,
- közigazgatásban szerzett - Legalább 3-5 év vezetői tapasztalat,
- Gyakorlott szintű MS Office (irodai alkalmazások),
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
- jogi vagy közigazgatási szakvizsga vagy a Közigazgatási és Továbbképzési Kollégium által a teljes körűen közigazgatási jellegűnek minősített tudományos fokozat alapján adott mentesítés
- A jegyzői jogviszony új kinevezéssel, hat hónapos próbaidő kikötésével jön létre
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- jogász végzettség
- járási szintű település polgármesteri hivatalában szerzett legalább 5 éves jegyzői, aljegyzői tapasztalat
- polgármesteri hivatalnál szerzett legalább 10 éves vezetői gyakorlat
- közbeszerzési eljárás ismerete
- B kategóriás jogosítvány
- helyismeret
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, vagy annak megigénylését igazoló elismervény
- fényképpel ellátott önéletrajz a Kttv. 5. mellékletében meghatározott kötelező adatkörrel és a 87/2019. (IV.23.) Korm rendelet 9. § és 1. mellékletben foglaltak figyelembevételével
- iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okmányok másolata, közigazgatási szakmai gyakorlat hitelt érdemlő igazolása
- motivációs levél és a jegyzői munkakör ellátásával kapcsolatos szakmai és vezetői elképzelések bemutatása
- vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítésének vállalására vonatkozó nyilatkozat
- nyilatkozat arról, hogy a pályázat elbírálásában résztvevők a pályázó személyi anyagát megismerhetik, pályázati anyagban foglalt személyes adatainak kezeléséhez a pályázati eljárással összefüggésben hozzájárul
- a pályázó arra vonatkozó nyilatkozatát, hogy nem áll cselekvőképességet kizáró ok vagy korlátozó gondnokság alatt, kinevezése esetén nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy munkaköri összeférhetetlenség vele szemben nem áll fenn (Kttv.84-85 §), nem áll hivatalvesztés fegyelmi hatálya alatt, amely miatt közigazgatási szervnél nem alkalmazható
A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör legkorábban a pályázat elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2024. október 21. 16.00 óra
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Rupp-Müller Melinda aljegyző nyújt, a 06-70-375-9641 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja: Emailben Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen kell benyújtani a pályázatot, melynek tárgyában „jegyzői pályázat” szükséges feltüntetni.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje: A polgármester a formai feltételeknek nem megfelelő pályázatokat érvénytelennek nyilvánítja. A pályázati eljárásban hiánypótlásnak nincs helye. A formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázatot benyújtók közül az előértékelésen kiválasztott pályázók személyes meghallgatáson vesznek részt. A kiválasztásról és a kinevezésről a polgármester dönt. A polgármester fenntartja a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelenné nyilvánítsa.
A pályázat elbírálásának határideje: 2024. október 25.
A pályázati kiírás közzétételének helye: Ráckeve Város honlapja