Borbás Marcsi a Virágos Magyarország Környezetszépítõ Verseny új fõvédnöke
Budapest, 2017. május 15. – Elfogadta a Magyar Turisztikai Ügynökség felkérését Borbás Marcsi, aki így 2017. május 15-tõl látja el a Virágos Magyarország Környezetszépítõ Verseny fõvédnöki teendõit.
Az új fõvédnök hivatalos tevékenységének elsõ lépéseként bejelentette a Virágos Magyarország verseny nevezési határidejének meghosszabbítását május 31-ig, valamint egy új elismerést is alapított. Az MTÜ ez alkalomból szervezett sajtóebédjén bemutatkozott a Virágos Magyarország új logója is.
A Magyar Turisztikai Ügynökség marketingkommunikációért felelõs vezérigazgató-helyettese, Bánhegyi Zsófia budapesti sajtóeseményen jelentette be, hogy Borbás Marcsi lesz a Virágos Magyarország Környezetszépítõ Verseny fõvédnöke. Borbás Marcsi, a közkedvelt riporter, mûsorvezetõ örömmel vállalta a szervezõk felkérését. A fõvédnök feladatai közé tartozik a kezdeményezés népszerûsítése, a zsûrizésben történõ részvétel és a versenyhez kapcsolódó rendezvények háziasszonyi teendõinek ellátása.
Bánhegyi Zsófia elmondta, hogy egyértelmû döntés volt az MTÜ részérõl a népszerû, elismert televíziós felkérése, hiszen Marcsi a Gasztroangyal mûsora kapcsán szinte egész Magyarországot bejárta, jól ismeri az ország turisztikai attrakcióit, és munkássága tökéletesen egybecseng a Magyar Turisztikai Ügynökség célkitûzéseivel, továbbá a Virágos Magyarország megmérettetés üzeneteit is kiválóan tudja közvetíteni.
Borbás Marcsi elmondása szerint a verseny és a kezdeményezés szellemisége egyaránt közel áll hozzá. Fõvédnökként bejelentette, hogy a Virágos Magyarország nevezési határideje május 15-rõl május 31-re módosul. A hosszabbítással az a szervezõk célja, hogy még több településnek adjanak lehetõséget a részvételre. Az új fõvédnök bejelentette egy új elismerés, a Fõvédnöki Díj alapítását is. Ezt a kitüntetést Borbás Marcsi személyesen fogja odaítélni egy, a versenyen induló falunak és városnak.
Az idei verseny egyébként is több fontos újítást hozott. Köztük az egyik leglátványosabb, hogy megújult a közel negyedszázados versengés arculata. A Virágos Magyarország új logója is az MTÜ sajtóebédjén mutatkozott be.
A Virágos Magyarország mozgalom saját közösségi médiaplatformot kapott (Facebookon és Instagramon), hogy a vonzó, látványos posztokon keresztül a verseny és a pályázók híre minél több emberhez eljusson. Ezeken a felületeken folyamatosan követni lehet majd, hogy melyik település hol tart a felkészülésben, milyen kreatív, inspiráló ötleteket vetnek be környezetszépítõ munkájuk során, hogyan dolgozik a zsûri és természetesen az új fõvédnök is megoszt majd érdekességeket és aktualitásokat a versenyrõl. Szintén újdonság, hogy a megszokott díjak mellé az MTÜ is hozzátett egyet. „A legvirágosabb úti cél” elismerést a mezõnybõl az a település kapja, amelyikre a verseny Facebook-oldalán a legtöbb közönségszavazat érkezik.
További információ:
www.viragosmagyarorszag.itthon.hu
www.facebook.com/viragosmagyarorszag
www.instagram.com/viragosmagyarorszag
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.