A kijárási korlátozás enyhítésére tekintettel, mindannyiunk egészsége megóvása érdekében ügyfélfogadásunkat 2020. június 2. napjával az alábbiak szerint módosítjuk:

  • Ügyfélfogadási időben személyesen fogadjuk ügyfeleinket. A személyes távolságtartás és az épületben való várakozási idő csökkentése érdekében továbbra is javasoljuk az előre, telefonon egyeztetett időpontfoglalást. A személyes ügyfélfogadás továbbra is a védőüveggel ellátott, kihelyezett ügyféltérben történik.

Polgármester ügyfélfogadási rendje:

Minden hónap páros hét szerda:        8.00 órától 12.00 óráig

Jegyző ügyfélfogadási rendje:

Hétfő:                                                 13.00 órától 16.00 óráig

Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje:

Hétfő:                                                 8.00-12.00, 13.00-16.00 óráig

Szerda:                                               8.00-12.00- 13.00-16.00 óráig

Péntek:                                               8.00 -12.00 óráig

Anyakönyvvezető ügyfélfogadási rendje:

Hétfő:                                                 8.00-12.00, 13.00-16.00 óráig

Szerda:                                               8.00-12.00, 13.00-16.00 óráig

Közterület-felügyelő ügyfélfogadási rendje:

Hétfő:                                                 8.00-12.00, 13.00-16.00 óráig

Péntek:                                               8.00 órától 12.00 óráig

  • Személyes ügyintézés kizárólag maszk vagy szájat és orrot takaró textil ruhadarab viselésében és a kihelyezett kézfertőtlenítőszerek használatával, vagy kesztyű viselésével folytatható.
  • A beadványok benyújtására továbbra is lehetőségként szolgál a postai küldemény vagy elektronikus megkeresés, illetve személyesen a polgármesteri hivatal főbejáratánál elhelyezett „postaláda” használata.

Elérhetőségeink a következőek:

Telefonos és e-mail elérhetőség:

           Titkárság: 06-24/523-333

            e-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Elektronikus ügyintézéshez használható cím:

Rövid név: RKEVEONK

KRID: 755229375

A biztonságos kézbesítési cím a központi ügyfélkapun keresztül érhető el.

Postai címünk:

Ráckevei Polgármesteri Hivatal 2300 Ráckeve, Szent István tér 4.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

Fenti intézkedés visszavonásig érvényes.

 

Ráckeve, 2020. május 26.
dr. Jambrik Anna sk.
jegyző

MFF kedvezményezetti infoblokk

banner 900x300

Tourinform irodák és információs pontok felújítása

tourinform felujitas

Ráckeve Árpád tér és hév állomás közötti kerékpárút létesítése

logo kerekparut

A Ráckevei Ady Endre Gimnázium épületenergetika korszerűsítése KEHOP-5.2.9-16-2016-00119

adygimi 2 banner

Külterületi helyi közutak fejlesztése..." - VP6-7.2.1-7.4.1.2-16

eu videki tersegek

Ráckeve Város Önkormányzata ASP központhoz való csatlakozása KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16

banner ASP 2018

A „Határtalanul!” program Kárpátaljai akcióprogram (HAT-17-04) pályázat

hatartalanul banner

Hasznos funkciók

A Közép-Duna vízi turizmusának komplex fejlesztése

szechenyi 2020

szechenyi 2020 logo

Vadkacsa Szabadstrand és Kemping

A ráckevei Vadkacsa szabadstrand fejlesztése

logo vadkacsa
 

csaladbarathely

Facebook

RSD Projekt

rsd banner

Online TV

A weboldal cookie-kat használ. Az “Elfogadom” gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket.
Elfogadom