A kijárási korlátozás enyhítésére tekintettel, mindannyiunk egészsége megóvása érdekében ügyfélfogadásunkat 2020. június 2. napjával az alábbiak szerint módosítjuk:
- Ügyfélfogadási időben személyesen fogadjuk ügyfeleinket. A személyes távolságtartás és az épületben való várakozási idő csökkentése érdekében továbbra is javasoljuk az előre, telefonon egyeztetett időpontfoglalást. A személyes ügyfélfogadás továbbra is a védőüveggel ellátott, kihelyezett ügyféltérben történik.
Polgármester ügyfélfogadási rendje:
Minden hónap páros hét szerda: 8.00 órától 12.00 óráig
Jegyző ügyfélfogadási rendje:
Hétfő: 13.00 órától 16.00 óráig
Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje:
Hétfő: 8.00-12.00, 13.00-16.00 óráig
Szerda: 8.00-12.00- 13.00-16.00 óráig
Péntek: 8.00 -12.00 óráig
Anyakönyvvezető ügyfélfogadási rendje:
Hétfő: 8.00-12.00, 13.00-16.00 óráig
Szerda: 8.00-12.00, 13.00-16.00 óráig
Közterület-felügyelő ügyfélfogadási rendje:
Hétfő: 8.00-12.00, 13.00-16.00 óráig
Péntek: 8.00 órától 12.00 óráig
- Személyes ügyintézés kizárólag maszk vagy szájat és orrot takaró textil ruhadarab viselésében és a kihelyezett kézfertőtlenítőszerek használatával, vagy kesztyű viselésével folytatható.
- A beadványok benyújtására továbbra is lehetőségként szolgál a postai küldemény vagy elektronikus megkeresés, illetve személyesen a polgármesteri hivatal főbejáratánál elhelyezett „postaláda” használata.
Elérhetőségeink a következőek:
Telefonos és e-mail elérhetőség:
Titkárság: 06-24/523-333
e-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Elektronikus ügyintézéshez használható cím:
Rövid név: RKEVEONK
KRID: 755229375
A biztonságos kézbesítési cím a központi ügyfélkapun keresztül érhető el.
Postai címünk:
Ráckevei Polgármesteri Hivatal 2300 Ráckeve, Szent István tér 4.
Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!
Fenti intézkedés visszavonásig érvényes.
Ráckeve, 2020. május 26.
dr. Jambrik Anna sk.
jegyző