Ráckevei Polgármesteri Hivatal
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet
Ráckevei Polgármesteri Hivatal
aljegyzői
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama: Határozatlan idejű jogviszony
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
A vezetői megbízás időtartama: A vezetői megbízás határozatlan időre szól.
A munkavégzés helye: Pest megye, 2300 Ráckeve, Szent István tér 4.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012.(III.7.) Kormányrendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök: Feladatkörét a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény (Továbbiakban: Mötv.) és az egyéb hatáskört megállapító jogszabályok határozzák meg.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök: A jegyző helyettesítése és a jegyző által meghatározott feladatok ellátása. Az aljegyző szakmailag felelős a Ráckevei Polgármesteri Hivatal működéséért, ellátja az önkormányzati feladatok, döntések megvalósítása érdekében szükséges operatív szervezői feladatokat, a munkaköri leírásban foglal feladatokat önállóan végzi el. Irányítja az Igazgatási Iroda munkáját, felel az irodán készített anyagok, az irodán hozott döntések törvényességi és szakmai helyességéért. Szerződések határidőre történő előkészítése, véleményezése a vonatkozó jogszabályok ismeretében. Szükséges egyeztetések lefolytatása.
Jogállás, illetmény és juttatások: A jogállásra, az illetmény megállapítására és juttatásokra a közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint Ráckeve Város Önkormányzata Képviselő-testülete mindenkori költségvetési rendeletének rendelkezései az irányadók
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság
- cselekvőképesség,
- büntetlen előélet,
- igazgatásszervező vagy közigazgatás-szervező alapképzési szakon, vagy jogász vagy államtudományi mesterképzési szakon szerzett szakképzettséggel vagy közigazgatási mesterképzési szakon szerzett okleveles közigazgatási szakértő vagy okleveles közigazgatási menedzser szakképzettséggel rendelkezik,
- jogi vagy közigazgatási szakvizsgával, vagy a Közigazgatási Továbbképzési Kollégium által a teljeskörűen közigazgatási jellegűnek minősített tudományos fokozat alapján adott mentesítéssel rendelkezik, és
- közigazgatási vezetési tapasztalat – legalább 4 év feletti szakmai tapasztalat
- vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása
- hatósági területen szerzett legalább 5 éves gyakorlat,
- polgármesteri hivatalnál szerzett legalább 4 éves vezetői gyakorlat,
- legalább 10 éves releváns gyakorlat kötelmi jog terén
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- jogász végzettség,
- választási jogszabályok magas szintű ismerete,
- társasági jogi cégjogi ismeretek,
- B kategóriás jogosítvány,
- helyismeret
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- a 45/2012.(III.20.) Kormányrendelet szerinti önéletrajz
- motivációs levél
- szakmai, vezetői elképzelések
- iskolai végzettséget igazoló dokumentumok másolata
- 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, vagy annak megigénylését igazoló elismervény
- nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati elbírálással összefüggő kezeléséhez hozzájárul
- nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a benyújtott pályázatot a pályázat elbírálásában részt vevő személyek megismerhetik
- nyilatkozat, hogy a vagyonnyilatkozat-tételi eljárást kinevezése esetén vállalja
- nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a Kttv. 84-85 §-ai szerinti összeférhetetlenség nem áll fenn
A munkakör betölthetőségének időpontja: elbírálást követően azonnal
A pályázat benyújtásának határideje: 2024. november 14. A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Rupp-Müller Melinda jegyző nyújt.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Elektronikus úton dr. Rupp-Müller Melinda jegyző részére Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen keresztül (másolatban Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.), a tárgyban a munkakör megnevezése: aljegyző.
A pályázat elbírálásának módja, rendje: A polgármester a formai feltételeknek nem megfelelő pályázatot érvénytelennek nyilvánítja. Hiánypótlásra lehetőség nincs. A kiválasztásról és kinevezésről Ráckeve Város Polgármestere dönt. A munkáltató a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázat elbírálásának határideje: 2024. november 15.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
- Ráckeve Város honlapja
- https://kozszolgallasadmin.ksz.gov.hu/ internetes oldal