Ráckevei Polgármesteri Hivatal
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet

Ráckevei Polgármesteri Hivatal
aljegyzői
munkakör betöltésére.

 

A közszolgálati jogviszony időtartama: Határozatlan idejű jogviszony

Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő

A vezetői megbízás időtartama: A vezetői megbízás határozatlan időre szól.

A munkavégzés helye: Pest megye, 2300 Ráckeve, Szent István tér 4.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012.(III.7.) Kormányrendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök: Feladatkörét a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény (Továbbiakban: Mötv.) és az egyéb hatáskört megállapító jogszabályok határozzák meg.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök: A jegyző helyettesítése és a jegyző által meghatározott feladatok ellátása. Az aljegyző szakmailag felelős a Ráckevei Polgármesteri Hivatal működéséért, ellátja az önkormányzati feladatok, döntések megvalósítása érdekében szükséges operatív szervezői feladatokat, a munkaköri leírásban foglal feladatokat önállóan végzi el. Irányítja az Igazgatási Iroda munkáját, felel az irodán készített anyagok, az irodán hozott döntések törvényességi és szakmai helyességéért. Szerződések határidőre történő előkészítése, véleményezése a vonatkozó jogszabályok ismeretében. Szükséges egyeztetések lefolytatása.

Jogállás, illetmény és juttatások: A jogállásra, az illetmény megállapítására és juttatásokra a közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint Ráckeve Város Önkormányzata Képviselő-testülete mindenkori költségvetési rendeletének rendelkezései az irányadók

Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság
  • cselekvőképesség,
  • büntetlen előélet,
  • igazgatásszervező vagy közigazgatás-szervező alapképzési szakon, vagy jogász vagy államtudományi mesterképzési szakon szerzett szakképzettséggel vagy közigazgatási mesterképzési szakon szerzett okleveles közigazgatási szakértő vagy okleveles közigazgatási menedzser szakképzettséggel rendelkezik,
  • jogi vagy közigazgatási szakvizsgával, vagy a Közigazgatási Továbbképzési Kollégium által a teljeskörűen közigazgatási jellegűnek minősített tudományos fokozat alapján adott mentesítéssel rendelkezik, és
  • közigazgatási vezetési tapasztalat – legalább 4 év feletti szakmai tapasztalat
  • vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása
  • hatósági területen szerzett legalább 5 éves gyakorlat,
  • polgármesteri hivatalnál szerzett legalább 4 éves vezetői gyakorlat,
  • legalább 10 éves releváns gyakorlat kötelmi jog terén

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • jogász végzettség,
  • választási jogszabályok magas szintű ismerete,
  • társasági jogi cégjogi ismeretek,
  • B kategóriás jogosítvány,
  • helyismeret

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • a 45/2012.(III.20.) Kormányrendelet szerinti önéletrajz
  • motivációs levél
  • szakmai, vezetői elképzelések
  • iskolai végzettséget igazoló dokumentumok másolata
  • 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, vagy annak megigénylését igazoló elismervény
  • nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati elbírálással összefüggő kezeléséhez hozzájárul
  • nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a benyújtott pályázatot a pályázat elbírálásában részt vevő személyek megismerhetik
  • nyilatkozat, hogy a vagyonnyilatkozat-tételi eljárást kinevezése esetén vállalja
  • nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a Kttv. 84-85 §-ai szerinti összeférhetetlenség nem áll fenn

A munkakör betölthetőségének időpontja: elbírálást követően azonnal

A pályázat benyújtásának határideje: 2024. november 14. A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Rupp-Müller Melinda jegyző nyújt.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Elektronikus úton dr. Rupp-Müller Melinda jegyző részére Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen keresztül (másolatban Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.), a tárgyban a munkakör megnevezése: aljegyző.

A pályázat elbírálásának módja, rendje: A polgármester a formai feltételeknek nem megfelelő pályázatot érvénytelennek nyilvánítja. Hiánypótlásra lehetőség nincs. A kiválasztásról és kinevezésről Ráckeve Város Polgármestere dönt. A munkáltató a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.

A pályázat elbírálásának határideje: 2024. november 15.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

MFF kedvezményezetti infoblokk

banner 900x300

Tourinform irodák és információs pontok felújítása

tourinform felujitas

Ráckeve Árpád tér és hév állomás közötti kerékpárút létesítése

logo kerekparut

A Ráckevei Ady Endre Gimnázium épületenergetika korszerűsítése KEHOP-5.2.9-16-2016-00119

adygimi 2 banner

Külterületi helyi közutak fejlesztése..." - VP6-7.2.1-7.4.1.2-16

eu videki tersegek

Ráckeve Város Önkormányzata ASP központhoz való csatlakozása KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16

banner ASP 2018

A „Határtalanul!” program Kárpátaljai akcióprogram (HAT-17-04) pályázat

hatartalanul banner

Hasznos funkciók

A Közép-Duna vízi turizmusának komplex fejlesztése

szechenyi 2020

szechenyi 2020 logo

Vadkacsa Szabadstrand és Kemping

A ráckevei Vadkacsa szabadstrand fejlesztése

logo vadkacsa
 

csaladbarathely

Facebook

Online TV

A weboldal cookie-kat használ. Az “Elfogadom” gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket.
Elfogadom